Ο Αλάμαχ Σαΐντ Μοχάμεντ Χουσέιν Ταμπατάμπαϊ έγραψε τα ακόλουθα για τον Μαχντί:
Συνεπώς, λόγω της εσωτερικής αναγκαιότητας και αποφασιστικότητας, στο μέλλον θα δείτε μια μέρα που η ανθρώπινη κοινωνία θα είναι πλήρως εξοπλισμένη με δικαιοσύνη και όλοι θα ζουν με ειρήνη και ηρεμία, όταν τα ανθρώπινα όντα θα διακατέχονται πλήρως από την αρετή και την τελειότητα. Η εγκαθίδρυση μιας τέτοιας κατάστασης θα πραγματοποιηθεί μέσα από τις πράξεις των ανθρώπων αλλά με θεία συμπαράσταση. Και ο ηγέτης μιας τέτοιας κοινωνίας, που θα είναι ο σωτήρας του ανθρώπου, ονομάζεται στη γλώσσα του χάντιθ «ο Μαχντί».
Σε διάφορες θρησκείες που κυβερνούν τον κόσμο, όπως ο Ινδουισμός, ο Βουδισμός, ο Ιουδαϊσμός, ο Χριστιανισμός, ο Ζωροαστρισμός και το Ισλάμ υπάρχουν αναφορές για ένα άτομο που θα έρθει ως ο σωτήρας της ανθρωπότητας. Αυτές οι θρησκείες συνήθως εξαγγέλλουν ευχάριστες ειδήσεις για τον ερχομό του σωτήρα αυτού, παρόλο που υπάρχουν φυσικά ορισμένες διαφορές στις λεπτομέρειες τις οποίες μπορεί κάποιος να διακρίνει όταν συγκρίνει προσεκτικά αυτές τις διδασκαλίες. Το χάντιθ του Άγιου Προφήτη πάνω στο οποίο συμφωνούν όλοι οι μουσουλμάνοι έχει ως εξής: «Ο Μαχντί είναι ο απόγονός μου» και αναφέρεται στην ίδια αλήθεια.
Ο Λ. Ρον Χάμπαρντ έγραψε: «Ο στόχος της Σαηεντολογίας είναι να κάνει το άτομο ικανό να ζει μια καλύτερη ζωή σύμφωνα με τη δική του εκτίμηση και μαζί με τους συντρόφους του, και να παίζει ένα καλύτερο παιχνίδι».
Το 1965 ο Λ. Ρον Χάμπαρντ έγραψε Τους Στόχους της Σαηεντολογίας:
Οι στόχοι της Σαηεντολογίας είναι ένας πολιτισμός χωρίς παραφροσύνη, χωρίς εγκληματίες και χωρίς πόλεμο, όπου οι ικανοί θα μπορούν να προκόψουν, όπου τα έντιμα όντα θα μπορούν να έχουν δικαιώματα και όπου ο Άνθρωπος θα είναι ελεύθερος να ανέβει σε υψηλότερα επίπεδα.
Αυτοί οι στόχοι, που αναγγέλθηκαν για πρώτη φορά σε έναν ταραγμένο κόσμο το 1950, είναι απόλυτα μέσα στις δυνατότητες της τεχνολογίας μας.
Καθώς η Σαηεντολογία δεν έχει πολιτικό χαρακτήρα, καλωσορίζει κάθε άτομο, οποιουδήποτε πιστεύω, φυλής ή εθνικότητας.
Δεν επιδιώκουμε την επανάσταση. Επιδιώκουμε μόνο την εξέλιξη σε ανώτερες καταστάσεις ύπαρξης για το άτομο και για την κοινωνία.
Πετυχαίνουμε τους στόχους μας.
Ύστερα από ατέλειωτες χιλιετίες άγνοιας του Ανθρώπου για τον εαυτό του, τη διάνοιά του και το σύμπαν, έχει γίνει γι’ αυτόν μια επαναστατική ανακάλυψη.
Άλλες προσπάθειες που έκανε ο Άνθρωπος έχουν ξεπεραστεί.
Σ’ αυτή την επιτυχία συντέλεσαν οι συνδυασμένες αλήθειες πενήντα χιλιάδων ετών ανθρώπινης σκέψης, αποσταγμένες και διευρυμένες με νέες ανακαλύψεις γύρω από τον Άνθρωπο.
Σε καλωσορίζουμε στη Σαηεντολογία. Από εσένα περιμένουμε μόνο να μας βοηθήσεις να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας και να βοηθήσουμε άλλους. Περιμένουμε να βοηθηθείς κι εσύ.
Η Σαηεντολογία είναι το πιο ζωτικό κίνημα στη Γη σήμερα.
Σ’ έναν ταραχώδη κόσμο, το έργο αυτό δεν είναι εύκολο. Αλλά, πάλι, αν ήταν εύκολο, δε θα χρειαζόταν να το κάνουμε.
Σεβόμαστε τον Άνθρωπο και πιστεύουμε ότι αξίζει να βοηθηθεί. Σεβόμαστε εσένα και πιστεύουμε ότι κι εσύ μπορείς να βοηθήσεις.
Η Σαηεντολογία δεν οφείλει τη βοήθειά της. Δεν έχουμε κάνει τίποτα που θα μας ανάγκαζε να πέσουμε σ’ εξευμενισμό. Αν είχαμε κάνει κάτι τέτοιο, τώρα δε θα ήμασταν αρκετά ευφυείς για να κάνουμε αυτό που κάνουμε.
Ο Άνθρωπος υποπτεύεται κάθε προσφορά βοήθειας. Πολλές φορές προδόθηκε και η πίστη του έγινε θρύψαλα. Πολύ συχνά έδειξε εμπιστοσύνη και προδόθηκε. Μπορεί να κάνουμε λάθη, επειδή χτίζουμε έναν κόσμο με σπασμένα άχυρα. Αλλά ποτέ δε θα προδώσουμε την πίστη σου σ’ εμάς, όσο είσαι ένας από μας.
Ο ήλιος δε δύει ποτέ στη Σαηεντολογία.
Και είθε μια νέα μέρα ν’ ανατείλει για σένα, γι’ αυτούς που αγαπάς και για την Ανθρωπότητα.
Οι στόχοι μας είναι απλοί, αν και μεγάλοι.
Και θα πετύχουμε, και πετυχαίνουμε με κάθε νέα περιστροφή της Γης.
Η βοήθειά σου είναι ευπρόσδεκτη.
Η βοήθειά μας είναι δική σου.
Για το μέλλον της Σαηεντολογίας ο Λ. Ρον Χάμπαρντ έγραψε:
Με τη Σαηεντολογία, ο Άνθρωπος μπορεί να αποτρέψει την παραφροσύνη, την εγκληματικότητα και τον πόλεμο.
...ο κυριότερος αγώνας δρόμου στη Γη δεν είναι μεταξύ ενός έθνους και ενός άλλου έθνους. Ο μόνος αγώνας δρόμου που μετράει αυτή τη στιγμή είναι ο αγώνας δρόμου μεταξύ της Σαηεντολογίας και της ατομικής βόμβας. Όπως έχει λεχθεί από σημαντικές προσωπικότητες, η ιστορία του Ανθρώπου μπορεί κάλλιστα να εξαρτάται από το ποια από τις δύο πλευρές θα κερδίσει.
Ο Λ. Ρον Χάμπαρντ ποτέ δεν προσποιήθηκε ότι ήταν κάτι διαφορετικό από άνθρωπος. Ωστόσο, αν το έργο του αποδώσει καρπούς, τότε οι προφητείες του Μαχντί θα εκπληρωθούν. Ως προς τις άλλες θρησκείες, ο Βουδισμός αναφέρεται στην επιστροφή του Μιτέγια. Και πάλι, αυτή η προφητεία αναφέρεται στην επιστροφή ενός ανθρώπου που θα ολοκλήρωνε τα έργα του Βούδα. Ο χρόνος της επιστροφής του Μιτέγια ορίστηκε στο Πάλι ότι θα είναι περίπου 2.500 χρόνια μετά τον θάνατο του Βούδα. Τα χρόνια αυτά συμπληρώθηκαν περίπου το έτος 1950, όταν κυκλοφόρησε η Διανοητική: Η Σύγχρονη Επιστήμη της Πνευματικής Υγείας. Ήταν λίγα χρόνια μετά όταν ο Λ. Ρον Χάμπαρντ έγραψε το ποίημα Ο Ύμνος της Ασίας, όπου διατύπωνε την εξής ερώτηση στον πρώτο στίχο: «Είμαι άραγε ο Μιτέγια;». Από τότε ο αριθμός των μελών του κινήματος της Σαηεντολογίας έχει αναπτυχθεί σε οκτώ εκατομμύρια άτομα σε όλο τον κόσμο και συνεχίζει να αυξάνεται. Έχει εγκαθιδρύσει σχολεία, προγράμματα απεξάρτησης από τα ναρκωτικά, προγράμματα αναμόρφωσης εγκληματιών και διεθνείς επιτροπές για την εξάλειψη των αιτιών της παραφροσύνης. Επιπλέον η Σαηεντολογία αυξάνει σταθερά τις ικανότητες, την επίγνωση και την ευφυΐα των ανθρώπων που σηκώνουν το γάντι που τους έριξε ο Λ. Ρον Χάμπαρντ ως πρόκληση.
Από τότε που ο Λ. Ρον Χάμπαρντ έφυγε από το σώμα του, το 1986, ο ίδιος και οι Οργανισμοί της Σαηεντολογίας έχουν λάβει κυριολεκτικά χιλιάδες επίσημες ανακοινώσεις, βραβεία και αναγνωρίσεις από κυβερνήσεις και οργανισμούς και άτομα απ’ όλο τον κόσμο.